Wedstrijdverslag: JMO10-2 laat zich weer van z’n beste kant zien!

Datum: 12 oktober 2022 - Categorie: Wedstrijdverslag

Nog vol adrenaline van de spannende wedstrijd van vorige week mogen de jongens en meid van JMO10-2 deze week tegen Gorinchem laten zien wat ze in huis hebben.

Iedereen is van de partij, dus vol strijdlust en op volle sterkte gaat de wedstrijd van start.

Met Thijn in de goal die al meteen een prachtige redding maakt met zijn knie, maakt Gijs in de7de minuut het eerste doelpunt met zijn hoofd vanuit een corner.

De tegenpartij heeft een sterke keeper want het mooie 1, 2tje van Art en Luuk weet hij te stoppen.
Uiteindelijk weet onze wervelwind Luuk de goal te raken en is het 2-0. Snel daarna volgt de 2-1.

Er volgt een prachtige assist van Benthe op Luuk, helaas is de keeper goed wakker.. Dribbel koning Riff laat zich van zijn beste kant zien..en Keeper Thijn krijgt 3 spelers op zich af, maar deinst niet opzij..
Jens draait mooi weg bij zijn tegenstander na prachtige bal van Guus, helaas kan Art de bal net niet binnen schieten.
Maar jawel vlak daarna schiet Jens dan toch de 3-1 binnen na een assist van Thijs.
Ondertussen loopt de spanning op en de vele, enthousiaste supporters langs de lijn laten goed van zich horen!!

Gorinchem krijgt meer balbezit en komt vaker in ons doelgebied.. gelukkig staan we daar ons mannetje en is het wachten op de counter, helaas resulteert dit nog niet in een doelpunt
Jammer genoeg speelt Gorinchem een counter wel uit en wordt het net voor rust 3-2.
In de 2e helft staat Guus zijn mannetje in de goal en volgt er al snel een goede actie van Thijn die 4 man uitspeelt, helaas wil de bal er niet in. Gelukkig krijgt Thijn via Gijs opnieuw de bal en scoort hij de 4-2.
Thijs kreeg de perfecte kans maar de bal wil er weer niet in.. en tot overmaat van ramp krijgt hij een paar kneiter harde noppen tegen zijn been…maar hij geeft niet op en stond weer snel zijn mannetje.
En dan krijgt Gorinchem toch 1 kans dat resulteert in 4-3.
Terheijden krijgt nog paar prachtige kansen maar helaas zit er net te weinig kracht achter de bal. Gijs wil even het tegendeel bewijzen en Gorinchem laten zien dat wij zeker wel hard kunnen schieten, 5-3 en jawel dat deed hij nog een keer BOEM doelpunt 6-3
Jens denkt.. wat Gijs kan, kan ik ook..mooi hard schot en 7-3 en vervolgens een mooi 1,2tje van de mannen wat resulteert in 8-3
Gorinchem komt terug tot 8 -4 en dat is meteen het einde van de wedstrijd!
Weer een wedstrijd waar we met hard werken en mooi spel hebben kunnen winnen.