Walking Football van start!

Datum: 1 juni 2021 - Categorie: Algemeen

Na een tijd van onzekerheid, laten de maatregelen het trainen binnen 1,5 meter eindelijk toe. Dit betekent dat we gaan starten met Walking Football!

De eerste proeftraining staat gepland voor vrijdag 25 juni om 18.45. Deze training zal compleet worden geleid door Mitchel Boomaars.

Bij de start van het nieuwe seizoen zorgen we als vereniging voor een compleet kledingpakket. Wat betreft de trainingen in de zomerperiode willen we u vragen zelf voor sportieve kleding te zorgen. In verband met de verbouwing van de kleedkamers is er momenteel geen mogelijkheid om je op de vereniging om te kleden.

Voor de eerste training hebben een leuk programma in elkaar gezet:

Tijdstip Wat Waar
18:45 Ontvangst Ingang S.V. Terheijden
19:00 Uitleg Walking Football Terras
19:15 Warming-up Kunstgras
19:30 Oefeningen Kunstgras
19:45 Partijvorm Kunstgras
20:15 Eind training Kunstgras
20:30 Evalueren en klein drankje Terras/kantine

Wij hebben er super veel zin in en we hopen u ook!

Wil je graag deelnemen aan deze gratis proeftraining meld je dan gratis aan via; walkingfootball@svterheijden.nl