Vertrouwenspersonen

Datum: 16 januari 2021 - Categorie: Algemeen

Iedereen die bij S.V. Terheijden voetbalt of op een andere manier bij onze mooie vereniging betrokken is, moet zich veilig voelen bij de club. Ondanks dat wij ervan uitgaan dat iedereen op een juiste en respectvolle manier met elkaar omgaat, hoeft dit helaas niet altijd het geval te zijn. Ongewenst gedrag zoals discriminatie, bedreiging of (seksuele) intimidatie kan veel emoties en vragen oproepen. Het is daarom goed om terecht te kunnen bij een vertrouwenspersoon binnen de vereniging. Daarom introduceren we een nieuw team met drie vertrouwenspersonen, namelijk Maarten, Mirjam en Robin! Om bovenstaande kracht bij te zetten introduceert S.V. Terheijden een nieuw team met drie vertrouwenspersonen. In de komende periode zullen zij de rol van vertrouwenspersoon en de werkwijze verder toelichten.