Verslag Technische commissie

Datum: 26 januari 2022 - Categorie: Wedstrijdverslag

Als gevolg van de corona pandemie liggen de activiteiten bij veel sportverenigingen geheel of gedeeltelijk nog steeds plat. Maar bij onze mooie vereniging S.V. Terheijden wordt wekelijks het tegendeel bewezen. De trainingen gingen deze week weer volgens normale tijden van start, zowel bij de junioren als de senioren. De selectie 1/2 moest er ook weer aan geloven met de zogeheten ‘piepjestest’. Behoorlijk pittig voor de meesten. Opvallend was dat het ‘oudje’ onder de selectie nog zeer goed in shape is.

Afgelopen zaterdag werd er door de jeugd en technische commissie voor de jeugd wederom een mooi programma samengesteld. Veel onderlinge partijtjes werden door de spelers en speelsters op fanatieke wijze afgelegd. Ook de leiders en trainers stonden fris en fruitig, positief te coachen langs de lijnen. Sommigen van hen hadden de S.V. Terheijden polo en hoodie al aan, die onlangs uitgereikt zijn en op de zaterdag gedragen kunnen gaan worden.

Langs deze weg roept de technische commissie iedereen op om ook geregeld leuke stukjes te schrijven over jullie team via onze site.

Sportieve groet,

Technische commissie S.V. Terheijden