Vandaag staan de nieuwe vrijwilligers van Terheijden 4 aan de aftrap!

Datum: 28 januari 2021 - Categorie: Algemeen

Vandaag staan de nieuwe vrijwilligers van Terheijden 4 aan de aftrap!

Mocht je het nog niet doorhebben; er waait een frisse wind door S.V. Terheijden!

Afgelopen week “waaide” die frisse wind vooral vanuit het 4e elftal. Een groep spelers van dit gezellige en hechte team stelde de vraag of ze ook iets konden betekenen voor onze vereniging.

De vraag stellen is hem beantwoorden…

Uitbreiding wedstrijdsecretariaat

Het wedstrijdsecretariaat is (samen met de scheidsrechterscommissie) het “kloppend hart” van de vereniging als het gaat om het organiseren en faciliteren van wedstrijden.

We zijn dan ook enorm blij dat we het huidige team van kanjers op het wedstrijdsecretariaat kunnen uitbreiden met 2 nieuwe vrijwilligers, namelijk Sietse de Jong en Pepijn van Rooij

Uitbreiding Bestuur

Dirk van Oosterbosch & Luuk Ramaekers gaan zich focussen op de “Recreatieve/Sociale senioren voetbaltak”. Zij zullen het aanspreekpunt zijn voor de volgende (senioren) teams: Terheijden 3/4/5/6/Zat2/35+1/35+2/G-team. Terheijden heren 1,2 & Dames 1 vallen onder de Technische voetbaltak (Joop van Eck). Dirk zal plaatsnemen in het bestuur zodat alle teams vertegenwoordigd zijn in het bestuur.

Projectgroepen & Foto’s

Robert Roovers & Yorick van Nijnanten gaan deel uitmaken van een van de projectgroepen die al van start zijn gegaan danwel binnekort nog van start gaan. Denk hierbij aan projecten op gebied van binding/dorpsleven/gezelligheid.

Daarnaast zal Tom Willems met regelmaat foto’s maken van wedstrijden van het 1e!

Maar liefst 8 vrijwilligers uit 1 team (Maarten Ovington, vertrouwenspersoon, speelt ook in het 4e) die meebouwen & meedenken aan een mooie toekomst van S.V. Terheijden!

Alvast bedankt heren en veel succes!

Heb je ook interesse om je steentje bij te dragen of heb je gewoon een goed idee dat je met ons wil delen?

Laat het ons weten en stuur een mailtje (bestuur@svterheijden.nl). We gaan graag het gesprek met je aan!