Seizoensafsluiting

Datum: 21 juni 2021 - Categorie: Algemeen

Organiseer met je team de seizoensafsluiting bij S.V. Terheijden!

Nog een paar weken, dan zit het seizoen er weer op. Wat is er nu mooier om het seizoen op een gezellige wijze af te sluiten bij S.V. Terheijden!

Wat zijn de mogelijkheden?
In principe is het jullie “feestje” dus in overleg kunnen we gezamenlijk veel regelen😊
Wel is het zo dat we als vereniging al wat kortingen hebben geregeld:

BBQ-en:
Via Maros in Made hebben we een all-in basispakket kunnen regelen met een flinke korting.
Maros regelt vlees, salades, brood, BBQ’s, borden & bestek, komen alles brengen en weer ophalen!
Prijs per persoon: €13,25

Spelkussens:
Dat kan! Via Jumpservice in Made hebben we wat kortingen bedongen. Informeer naar de mogelijkheden.

Bijdrage S.V. Terheijden:
Organiseer je seizoensafsluiting bij S.V. Terheijden en de vereniging draagt €100,- bij!
Organiseer je de seizoensafsluiting liever buiten S.V. Terheijden om; jammer maar geen probleem. De bijdrage van S.V. Terheijden komt dan wel te vervallen.

Interesse?
Wil je met team het seizoen afsluiten bij S.V. Terheijden, stuur dan een email naar:
algemenezaken@svterheijden.nl

We nemen dan snel contact met je op om gezamenlijk te kijken hoe we een leuke afsluiting voor jullie kunnen organiseren!