S.V. Terheijden verlengt contract hoofdtrainer Fred Vrolijk met drie jaar

Datum: 4 december 2020 - Categorie: Bestuur

De afgelopen weken is uit diverse gesprekken met spelers en staf gebleken dat er een groot vertrouwen is in de huidige hoofdtrainer Fred Vrolijk. Het bestuur heeft besloten om zijn contract met drie jaar te verlengen, zodat de hoofdtrainer de tijd en ruimte krijgt om verder te bouwen aan de talentvolle spelersgroep.

Daarnaast zijn de contracten van Frank van Dongen (trainer van het tweede elftal) en Teun van Steenhoven (lid van de technische staf) verlengd. Beiden blijven nog een jaar langer bij onze vereniging. Verder hoopt het bestuur ook de overige stafleden langer vast te leggen en ondanks de coronapandemie de club op sportief vlak verder te ontwikkelen en de stap naar de derde klasse te maken.