Nieuw: FC Mini, voetbal voor kids van 2-5 jaar

Datum: 9 april 2021 - Categorie: Algemeen, Communicatie, Jeugd

Vanaf zondag 2 mei kunnen naast de 65-plussers ook de allerkleinsten, van 2 tot 5 jaar, voetballen bij S.V. Terheijden. Daarmee is voetbal toegankelijk voor echt alle leeftijden!

FC Mini is een beweegprogramma voor jongens en meisjes van 2 tot en met 5 jaar. Ze spelen hiermee in op de algemene en motorische ontwikkeling van kinderen, en een goede relatie tussen ouder en kind. Peuters en kleuters maken voor het eerst op een gestructureerde manier kennis met een bal, samen met één ouder of verzorger, waarbij de nadruk uiteraard op plezier en samen bewegen ligt. De lessen worden gegeven door gecertificeerde trainers.

De eerste training is op 2 mei. Vervolgens vinden de trainingen plaats op 9 mei, 16 mei, 23 mei en 30 mei.
Groep 1 vindt plaats van 9.00 uur tot 9.45 uur.
Groep 2 vindt plaats van (indien genoeg aanmeldingen) 10.00 tot 10.45 uur.

Kosten: Nieuwe leden betalen €65 voor vijf lessen en ontvangen hierbij het FC Mini tenue bestaande uit: shirt met naam, broekje en kousen. Leden die het tenue al hebben betalen 40 euro voor vijf lessen.

Meld je aan en stuur een mail met de leeftijd van de deelnemer en de adresgegevens naar info@fcmini.nl. Alle informatie is ook op www.fcmini.nl terug te vinden.