Na weken van voorbereiding gaat nieuwbouw echt van start

Datum: 19 april 2021 - Categorie: Verbouwing

De laatste weken is een grote groep vrijwilligers aan de slag geweest om banken te verwijderen uit de kleedkamers, het ballenhok en het washok te ontmantelen en veel op te ruimen. We waarderen de hulp van deze vrijwilligers enorm en hopen de komende tijd op jullie te kunnen blijven rekenen, want er komen nog de nodige klussen aan!

Morgen wordt de eerste stap gezet in de sloop van de kleedkamers. Het pand wordt letterlijk doorgezaagd. Hierdoor ontstaat er een geul van 1,5 meter tussen het kantine-gedeelte en de oude kleedkamers. De ruimtes zullen afgesloten worden, maar we willen extra benadrukken om de komende tijd niet achter het gedeelte van de tussendeur in de kantine te komen in verband met ieders veiligheid.

Vol energie en met lichte spanning gaat de bouw van de nieuwe kleedkamers nu echt beginnen!