Gin gemekker, bij SVT carnavallen we dees jaor weer lekker!

Datum: 8 februari 2023 - Categorie: Evenementen commissie

Dit jaar hebben we bij S.V.Terheijden een fantastisch carnavalsprogramma!

Dat begint al op vrijdag 10 februari met het jeugdcarnaval in de kantine. Het feest start om 19:00 en duurt tot 21:30. De entree is 2 euro en daarvoor krijg je ook 2 bekertjes drinken!

Op donderdag 16 februari introduceren we “Ut trainingske vuraf”. Waar we alle seniorenteams uit nodigen om verkleed te komen trainen en daarna een klein voorproefje te  nemen in de kantine van het aanstaande carnaval. Tijdens de avond is carnavalskleding niet noodzakelijk, maar wel extra gezellig. Rond 23:00 zal Tommy Lips de sfeer er nog even goed inbrengen en om 1:00 sluit de kantine. Iedereen uit het dorp is welkom op dit voorproefje (18+).

Dan het hoogtepunt van de carnaval: op zaterdag 18 februari is traditie getrouw de wedstrijd van het jaar Terheijden 1 tegen ons G-team. Prins Wollie dun eerste zal de aftrap doen waarna Nootdkreet een lekker stukje muziek zal maken! Na de wedstrijd verplaatst het feest zich naar binnen waar we in de dierentuin van S.V.Terheijden een enorm feest bouwen met onder andere Quinten Buijnsters & de Broeders van een andere moeder

De Schraansers hebben de route van dun optocht op zondag 19 februari veranderd, waardoor het opstellen gebeurt voor onze mooie vereniging en daarom zullen we de kantine openen voor een toiletbezoek, een drankje of een worstenbroodje. We zijn open van 12:00 tot 14:00!

Tot met carnaval!

S.V. Terheijden, da zijn wai!