Fred Vrolijk juiste man op juiste plek!

Datum: 18 januari 2023 - Categorie: Bestuur

Als bestuur van S.V.Terheijden geloven we dat Fred Vrolijk de juiste man op de juiste plek is en daarom hebben we in overleg zijn contract opengebroken en het verlengt tot en met seizoen 2025/2026. Na de promotie van het eerste team vorig seizoen en de ontwikkeling van de spelersgroep dit zijn seizoen zijn we blij te kunnen aankondigen dat we Fred langer aan ons kunnen binden.

Fred heeft samen met zijn staf grote invloed op de ontwikkeling van het individu, de groep, maar ook oog voor de rest van de vereniging. Niet alleen het bestuur, maar zeker ook de spelersgroep is vol ambities en we geloven dat Fred de juiste man op de juiste plek is om deze ambities waar te maken!

Op dit moment lopen er ook nog positieve gesprekken met de overige stafleden over verlenging van de contracten en op het moment dat deze concreet zijn, zullen we deze uiteraard met jullie delen.

Het bestuur