EK 2021 voetbalpoule

Datum: 7 mei 2021 - Categorie: Senioren evenementen commissie

Beste sportvrienden,

Na 1 jaar vertraging is het dan eindelijk zover: EK voetbal 2021 staat voor de deur!

Wie wordt de nieuwe Europees kampioen? Hoe ver komt het Nederlands elftal? Wie wordt de topscorer? Allemaal vragen die ons de komende periode bezighouden en die voor de nodige spannende momenten gaan zorgen.

En om het allemaal nog wat spannender te maken, organiseert S.V. Terheijden een EK 2021-voetbalpoule! Want wat is er leuker dan een EK volgen terwijl je zelf ook ergens om speelt!

Wie mag er mee doen?

Alle leden van SV Terheijden mogen meedoen. Jong en oud moedigen we aan om hun voetbalkennis te delen met de rest van de vereniging.

Wat zijn de kosten?

Er zijn geen kosten aan verbonden.

Wat kan je winnen?

• Eeuwige roem & de formele titel Koning(in) Toto van S.V. Terheijden
  • Eervolle vermelding in de eerstvolgende Voetbal Allerlei
  • Voor de drie deelnemers met de meest behaalde punten hebben we wat leuke prijsjes geregeld.

Ok, ik wil meedoen en nu?

1. Klik op EK 2021 voetbalpoule en download het aanmeldformulier (uitleg staat vermeld op het aanmeldformulier)
  2. Vul het formulier in en mail het naar: algemenezaken@svterheijden.nl
  3. Vergeet niet je naam, emailadres en leeftijd te vermelden in het formulier
  4. Woensdag 9 juni is de laatste dag dat je je kan aanmelden
  5. Je krijgt een bevestigingsmail zodra je aanmelding is ontvangen

Tijdens het toernooi zullen we middels een aantal kanalen regelmatig een update geven (email, social media en de website)

Hopelijk doe je mee en beleven we met zijn allen een geweldig toernooi en veel plezier!

Terheijden, dat zijn wij!

Groet,

Henk, Rauf, Yannic, Pepijn, Jurgen

Senioren Evenementen Commissie (SEC)