De nieuwe website is live!

Datum: 5 november 2020 - Categorie: Bestuur

Geheel vernieuwde website S.V. Terheijden

Na maanden vol brainstormsessies, testen en ontwikkelen is de nieuwe site van S.V. Terheijden live. De nieuwe site is modern, overzichtelijk en toegankelijk. Er is plek voor extra achtergrondinformatie over de club, teampagina’s, koppelingen naar de social media-kanalen van S.V. Terheijden en het laatste (corona)nieuws. Het programma en de uitslagen worden automatisch gekoppeld aan www.voetbal.nl, hierdoor is de site altijd up-to-date. Ook is er een historische tijdlijn te vinden, meer ruimte voor de sponsoren van onze vereniging, zijn de vacatures duidelijk zichtbaar en kun je je gemakkelijk inschrijven voor de digitale nieuwsbrief Voetbal Allerlei.

S.V. Terheijden is erg blij met alle vrijwilligers die hebben meegewerkt aan de bouw van de site. In het bijzonder bedanken we Mitchell Bouwman, spelend lid en eigenaar van Fanatiek Media, die de website heeft gerealiseerd.
Daarnaast zijn we ook erg blij met de prachtige dronebeelden die Guus en Daan ten Dolle, beiden spelend in de selectie en eigenaar van Ten Dolle Video’s, hebben gemaakt van ons sportcomplex.

Kortom, we hebben weer een site waar we trots op kunnen zijn.