Avondje NAC-VVV

Datum: 11 april 2022 - Categorie: Algemeen

Onze vereniging heeft een samenwerkingsverband met NAC Breda. Door het project ‘Samen met NAC’, (gezamenlijke trainingssessies voor onze jeugdtrainers) kregen we de mogelijkheid om met onze voltallige jeugd, inclusief begeleiding, een thuiswedstrijd van ‘onze parel van het zuiden’ bij te wonen. De inschrijving voor de kaartjes (met veel korting) was overweldigend en dat vond NAC ook. Met maar liefst 120 kids en 60 volwassenen gingen we vrijdag 8 april vanuit ons dorpje naar NAC Breda. De weergoden waren ons goed gezind dus de meesten gingen gezellig op de fiets. Eenmaal binnen het stadion kon iedereen snel een plaats innemen. De sfeer zat er direct goed in. Wat een gezelligheid en feest tegelijk, met mooie goals en een fraaie en dikverdiende overwinning van onze geel-zwarten. Iedereen keerden zeer enthousiast terug met alleen maar positieve reacties. Sommige kinderen vonden het zo leuk dat ze nu een seizoenskaart willen.
De saamhorigheid was groot bij dit zeer geslaagde, unieke avondje NAC. Dit smaakt zeker naar meer!

Sportieve groet namens Joop van Eck van de Technische Commissie