Aan de aftrap: Yorick van Nijnanten

Datum: 15 april 2021 - Categorie: Communicatie

Vandaag staat Yorick van Nijnanten aan de aftrap!

Al bijna 25 jaar ben ik onafgebroken lid van onze mooie club, van de F’jes tot het eerste elftal. Sinds enkele jaren ben ik ook actief als fysiotherapeut en speel ik in het vlaggenschip van Terheijden, Terheijden 4! Als fysio begeleid ik spelers van de selectie-elftallen van blessure tot wedstrijd fit, maar ook preventief hebben we de afgelopen jaren mooie stappen gemaakt. Natuurlijk staan ik en mijn collega’s van Schepenhoffysio klaar voor alle andere leden: jong een oud! Mocht je een blessure of vragen hebben, kun je altijd via je leider contact met me opnemen om te kijken of we je kunnen helpen!

Wat was je leukste moment bij S.V. Terheijden?
Het bekeravontuur met Terheijden 1, met als toppunt de wedstrijd bij Kloetinge, met bussen supporters (ondanks de polsbreuk die ik opliep tijdens de wedstrijd).

Wat is je favoriete voetbalclub?
Internationaal: F.C. Barcelona
Nationaal: NAC Breda

Wat is je favoriete snack uit de kantine?
De hapjesschaal