Aan de aftrap: Sietse De Jong

Datum: 7 oktober 2021 - Categorie: Aan de aftrap

Vandaag aan de aftrap: Sietse de Jong

Wat is je functie binnen de vereniging?
Samen met Pepijn van Rooy pak ik alles op achter de schermen bij het wedstrijdsecretariaat van de senioren op zondag. Daarnaast maak ik samen met Anke Woolschot en Robert Roovers de podcast SV Terheijden gaat door!. Ook in het nieuwe seizoen gaan we hiermee door.

Wat is je leukste herinnering aan SVT?
Het succesvolle bekeravontuur met de selectie was echt top! De hoeveelheid mensen langs de kant en het enthousiasme binnen de vereniging was ongekend. Vooral het vieren van de gewonnen penaltyreeks tegen Hoek was prachtig! Daarnaast heb ik het geluk gehad dat ik zowel in de jeugd als nu met veel van mijn vrienden kan voetballen.

Sinds wanneer bij je lid?
Juni 1999

Wat doe je naast je vrijwilligerswerk bij SVT?
Ik speel als mid-mid bij Terheijden 4, een écht vriendenteam.

Wat is je favoriete voetbalclub en speler?
Mijn favoriete club is NAC Breda.
Mijn favoriete speler is “El Blanquito” Andres Iniesta. Jammer dat hij in Japen is gaan spelen, maar wat een geweldenaar is deze middenvelder. Echt een tovenaar aan de bal!

Wat is je favoriete snack uit de kantine?
Broodje bal uit het vet met mayo, maar ik heb begrepen dat ze deze uit het assortiment hebben gehaald… (doe het niet!) Dan ga ik maar voor een broodje kroket met mosterd!