Aan de aftrap: ons G team

Datum: 17 maart 2021 - Categorie: Algemeen

Vandaag staat het G-team aan de aftrap!
Kort na de opening van het toenmalige Gruytveld (huidige Sovak) in 1974, wordt het G-voetbal geïntroduceerd bij S.V. Terheijden. Inmiddels wordt het G-voetbal dus al vijftig jaar op onze velden gespeeld – iets waar we enorm trots op zijn!

Wat was jullie leukste moment bij S.V. Terheijden?
Ieder jaar is de wedstrijd tegen het 1e elftal op carnavalszaterdag een hoogte punt. Eerst wint het G-team de eerste en tweede helft met ruime cijfers en daarna lopen we gezellig tijdens de derde helft met z’n allen de polonaise.

Wat is jullie favoriete club?
Voor alle spelers van het G-team is S.V. Terheijden de favoriete vereniging, maar sommigen vinden ook NAC en F.C. Barcelona mooie clubs.

Wat is jullie favoriete snack uit de kantine?
Ons maak je blij met een broodje kroket of een frietje.

Het G-elftal ligt door corona helaas al even stil. We hopen dat ze snel weer kunnen gaan trainen, zodat ze volgend jaar wederom het eerste elftal kunnen verslaan met carnaval!

Sponsor: Aartsen