Aan de aftrap: Mitchell Bouwman

Datum: 29 april 2021 - Categorie: Algemeen

Vandaag staat Mitchell Bouwman aan de aftrap!

Mitchell is al lid sinds 1998 van onze vereniging – met twee korte tussenpauzes vanwege een jaartje NAC-jeugd en door verblijf in het buitenland (Engeland en een wereldreis).
Hij speelt in de selectie met rugnummer 20 en mag over het algemeen draven op de linkerflank – als hij niet op de bank zit!

Wat doe je nog meer bij de club?
Vanuit mijn eigen bedrijf, Fanatiek Media, heb ik de club gesponsord en geholpen met het bouwen van een nieuwe website. Iedereen kan met zijn of haar expertise een steentje bijdragen. Daar kun je veel mee bereiken en dat zie je wel door de huidige stappen die worden gezet binnen de vereniging. Mooi om te zien!

Wat was je leukste moment bij S.V. Terheijden?
Bij de selectie was het bekeravontuur natuurlijk prachtig en ook de derde plek in de 3e klasse. Maar als leukste moment ga ik dan toch voor de vele jaren met twee van mijn beste vrienden Nick en Sietse in de jeugd. Ik speelde met hen en ook Roy in de Bredase regioselectie van de KNVB. Zonde dat ik met beiden in de selectie weinig heb kunnen spelen, doordat ze te maken kregen met hardnekkige blessures.

Wat is je favoriete snack uit de kantine?
Ik kies voor een broodje kroket met mayo.

Wat is je favoriete drankje uit de kantine?
Dan ga ik als geheelonthouder voor een koud blikje Cola of Fanta na de training. Bier drinken laat ik wel over aan de rest van de selectie. Dat kunnen ze aardig goed.