Aan de aftrap: Martin Mertens

Datum: 4 maart 2021 - Categorie: Algemeen

Vandaag aan de aftrap: Martin Mertens, speler van de selectie. Hij is 17 jaar en de jongste speler binnen de selectie. Hij zit al vanaf de kabouters op voetbal bij S.V. Terheijden.

De mooiste herinnering in zijn “carrière” bij S.V. Terheijden, is toch wel de bekerwedstrijd uit tegen VCW 1. In de laatste minuut mocht hij invallen en scoorde hij meteen de winnende goal, eindstand 1-2. Van jongs af aan stond hij altijd langs de lijn met wat vrienden naar de derby te kijken. Dat je dan zelf mee mag doen en ook nog eens scoort, is fantastisch!

Martin kunnen jullie tegen komen op het voetbalveld of in de jumbo, waar hij werkt. Verder zit Martin in zijn tweede jaar van de studie junior accountmanager.

Op de vraag wat zijn favoriete club is, is zijn antwoord FC Barcelona en daar voetbalt ook zijn favoriete speler Frenkie de Jong. Alhoewel hij het ook heerlijk vindt om naar de voetbal kunsten van Messi te kijken.

We eindigen met de favoriete snack: frikandel speciaal. Martin zegt hierover: heerlijk een frikandel speciaal na de wedstrijd op zondag, ik zal niet de enige zijn die dat lekker vindt!