Aan de aftrap: Marc Brooijmans

Datum: 8 april 2021 - Categorie: Communicatie

Vandaag staat Marc Brooijmans aan de aftrap.

Hij heeft jarenlang het meisjesteam getraind, die inmiddels in het damesteam spelen. Onder leiding van Marc hebben zij topprestaties weggezet. Op het NK voor clubteams werd het meisjesteam 11e van de 16 teams én wonnen ze de sportiviteitsprijs.
Marc is in 1991 lid geworden van onze vereniging en heeft tot 2017 zelf gespeeld in het tenue van S.V. Terheijden. Daarnaast is hij trainer van de jeugd geweest van 2007 tot 2020.
Als hij niet op het voetbalveld te vinden is, is hij projectleider bij afbouwbedrijf Element Breda.

Zijn favoriete club is NAC Breda en zijn favoriete speler Anthony Lurling.

Marc zijn favoriete snack uit de kantine? Het heerlijke worstenbroodje.

Vanwege de coronamaatregelen was het helaas niet mogelijk om een gepast afscheid te regelen, maar bij deze willen we Marc alsnog extra bedanken voor de tijd dat hij trainer is geweest van de meiden!