Aan de aftrap: JEC

Datum: 11 februari 2021 - Categorie: Algemeen

Deze week staat de jeugd evenementencommissie aan de aftrap!

De jeugd evenementencommissie, oftewel het JEC, houdt zich bezig met het opzetten van bindingsactiviteiten voor onze jeugdleden, zoals bijv. het voetbalkamp, de carnavalsavond, het zaalvoetbaltoernooi en Sinterklaas voor de allerkleinsten. De commissie bestaat momenteel uit: Carry de Peijper (sinds 1995), Hans Dierckx (sinds 1996), Jan Vugts (sinds 2011), Frits Dudok (sinds 2012), Ivan Rikken (sinds 2016), Tom Dierckx (sinds 2018) en Henri Verrijdt (sinds 2019). Hoewel de JEC-leden alle activiteiten leuk vinden om te organiseren, de ene activiteit kost minder inspanning dan de andere, vindt iedereen toch het jaarlijkse voetbalkamp het leukste om te doen. Het kost heel veel tijd qua voorbereiding, maar het geeft heel veel voldoening als je de jeugdleden zo intensief en fanatiek bezig ziet. Daarvoor nemen ze op de koop toe dat de nachten wel heel kort zijn, maar dat geldt ook voor de nachten van de meeste deelnemers. Het enthousiasme en de saamhorigheid onder de aanwezige trainers en begeleiders is ook mooi om te zien. Uiteraard kan het JEC dit voetbalkamp niet organiseren zonder de bijdrage van het bestuur en de trouwe sponsoren. De lekkerste snack is, voor het merendeel van de JEC-leden, een vloeibare snack. Oftewel, een lekker koud biertje met daarna een smakelijke bittergarnituur!