Aan de aftrap: George van de Velden

Datum: 27 januari 2022 - Categorie: Aan de aftrap

Vandaag aan de aftrap: George van de Velden

Wat doe je binnen de vereniging?
Ik heb van mijn 8e tot 28e jaar gevoetbald. Daarna ben ik in seizoen 2007/2008 leider bij Terheijden 1 geworden. Ik heb ook een paar jaar in de sponsorcommissie gezeten. Ik train nu alweer een paar seizoenen 1x per week het team van mijn neefje Finn.

Wat is je leukste herinnering aan S.V. Terheijden?
Mijn leukste herinnering is dat we met Terheijden 1 de kwartfinale van de beker hebben gehaald. Nadat we de hoofdklassers ASWH en Hoek hadden uitgeschakeld, verloren we in de kwartfinale bij Kloetinge, maar toch was het een onvergetelijke dag. Ook het kampioenschap met de A1, winnen van de districtsbeker en het bereiken van de bekerfinale van Brabant was een geweldig seizoen.

Sinds wanneer ben je lid of vrijwilliger?
Ik ben lid sinds juli 1985.

Wat vind je leuk om te doen, naast voetballen?
De derde helft in de kantine en in de Cordial (na een avondje NAC), lekker eten & drinken en series op Netflix kijken.

Wat is je favoriete voetbalclub en speler? NAC, waar ik ook teammanager ben van de O-14. Mijn favoriete speler is Anthony Lurling.